• Informacje na temat:

    zasilanie diesla common rail

Artykuły na temat: zasilanie diesla common rail
  • Common-rail w Azji

    Firma Delphi Corporation podała do wiadomości, że zawarła wieloletnią umowę o wartości 383 mln USD na dostawy swych dieslowskich układów common-rail typu Multec 1600 dla firmy Ssangyong Motor Co. - południowokoreańskiego producenta pojazdów. Począwszy od 2003 roku, dostarczane przez Delphi układy Multec 1600 będą stosowane w silnikach Ssangyong o pojemności 2.0 i 2,7 litra.

  • Na którego Mercedesa klasy E z dieslem lepiej się zdecydować - jeszcze ze zwykłym wtryskiem, czy już z common railem CDI?

  • 8 sytuacji, w których nie warto kupować diesla

    Auto z silnikiem Diesla nie zawsze jest najlepszym rozwiązaniem. Oto osiem sytuacji, w których lepiej wybrać samochód benzynowy.

  • 8 sytuacji, w których nie warto kupować diesla

    Auto z silnikiem Diesla nie zawsze jest najlepszym rozwiązaniem. Oto osiem sytuacji, w których lepiej wybrać samochód benzynowy.

  • 8 sytuacji, w których nie warto kupować diesla

    Auto z silnikiem Diesla nie zawsze jest najlepszym rozwiązaniem. Oto osiem sytuacji, w których lepiej wybrać samochód benzynowy.

  • Diesel i LPG - fakty i mity!

    O eksploatacji aut z LPG oraz dieslami krąży wiele mitów. Sprawdzamy, które są prawdziwe.

  • Pisaliśmy już o niebywałym wzroście popularności silników Diesla. Ich odsetek obecny pomiędzy samochodami mknącymi codziennie po polskich i europejskich ulicach znacznie wzrósł na przestrzeni ostatnich dziesięciu lat. Silniki wysokoprężne przestały być postrzegane jako napędy ciężarówek i ciężkiego sprzętu, ale nabrały finezji i ogłady podbijając serca fanów szybkiej jazdy.

  • Wyróżnione diesle Fiata

    W San Francisco prestiżowy przegląd The Economist nagrodził Rinaldo Rinolfi, Wice Prezesa Centrum Badań Fiata, przyznając mu nagrodę Innowacyjność w kategorii Energia i Środowisko, za pracę włożoną w rozwój technologii "Common Rail" stosowanej w silnikach diesel. Jest to ostatnia z licznych nagród przyznanych Centrum Badań Fiata za rozwój tego rewolucyjnego systemu zasilania silników diesla.

  • Którego diesla wybrać?

    Ze względu na wyśrubowane normy emisji spalin schemat budowy silnika Diesla jest dziś taki sam u wszystkich producentów: cztery lub sześć cylindrów, turbosprężarka, wtrysk common rail i niski stopień(...) JTD (80-150 KM) Pionier nowoczesności - pierwszy powszechnie stosowany silnik z zasilaniem common rail. Występuje w wersji z głowicą ośmiozaworową (80-120 KM) i szesnastozaworową (140-150 KM...

  • Diesel - oszczędności czy koszty?

    Na temat zalet silnika Diesla w porównaniu do benzynowego, jak i wielu jego wad powstało już bardzo dużo artykułów i porównań.

Dyskusje na temat: zasilanie diesla common rail
  • Re: Masz diesla z Common Rail? Tego nie wiedziałeś!

    Jeżeli już piszesz coś to najpierw rób to na temat Pompo-wtryskiwacz to nie wtrysk Common Rail. To są dwa odmienne typy wtryskiwaczów. W pompo-wtryskiwaczu ciśnienie wtrysku jest wytwarzane wewnątrz wtryskiwacza. natomiast zasilanie wtryskiwacza Common Rail jest z pompy wysokiego ciśnienia. Jeździsz a nie wiesz czym i jaka jest zasada działania. A kilku kolejnych znawców wiedzy technicznej

  • Re: Re: 2.0 TDI 140 KM TO TOTALNA PORAZKA !!!!!!!!!...

    no coz vw chyba nie potrafi przestawic sie na zasilanie common rail, ten sam silnik z zasilaniem wtryskiwaczami mechanicznymi jest nie do zniszczenia przy prawidlowej eksploatacji, mysle ze sie musza wyprodukowac zupelnie nowy silnik o takiej pojemnosci a nie modyfikowac stare, a na dodatek zamawiac elementy w fabryce w chinach,....:) ogolnie nalezy unikac silnkow diesla common rail produkcji

  • Re: Masz diesla? Dałeś się złapać w pułapkę!

    DIESEL - Drogi Kolego - średnio 6,5 litra ropy, bo tak pali współczesny ropol. Współczesny to taki, który posiada zasilanie common rail, czyli wielofazowy, wysokociśnieniowy układ wtryskowy. Zalety: duża moc, ogromny wręcz moment obrotowy, oszczędność w spalaniu. Wady: skomplikowana technologia - drogie serwisowanie, wrażliwość na jakość paliwa LPG - nie chcę! Jeździłem nowym autem, zagazowanym