• Informacje na temat:

    wytwarzanie karoserii

Artykuły na temat: wytwarzanie karoserii
  • Twoje auto rdzewieje? Kup mu nową karoserię!

    Największym wrogiem samochodu jest rdza. Gdy strawi ona elementy nośne karoserii, dla pojazdu nie ma już ratunku.

  • Fiat VSS - klejony z części

    W "Motorze" nr 7 z 23 maja 1982 roku - prezentacja prototypowego Fiata VSS z karoserią wykonaną z plastiku.

  • Awans Opla Kadetta

    W "Motorze" nr 43 z 21 października 1984 roku - prezentacja nowej generacji Opla Kadetta (E) wyróżniającej się wyjątkowo aerodynamicznie ukształtowaną karoserią.

  • Chevrolety z Żerania

    Żerańska FSO przygotowuje się do montażu chevroletów. Pilotażowe wytwarzanie aut aveo i lacetti ma rozpocząć się wiosną, a seryjna produkcja ruszy przed końcem roku.

  • Volkswagen zaczyna zatrudniać w Poznaniu

    Do 500 pracowników produkcji zatrudni po wakacjach VW Poznań w ramach rekrutacji do zakładów w Wielkopolsce. Spółka chce aktywizować bezrobotnych. Firma zapowiada, że jesienią pierwsze auta testowe opuszczą halę budowy karoserii nowej fabryki samochodu Crafter.

  • Waga piórkowa

    W samochodach sportowych, których konstrukcja ma być wytrzymała i lekka, nie spotyka się stalowych karoserii.

  • Skoda 979 - zapomniany model

    Pierwsze przymiarki do nowoczesnego pojazdu użytkowego marki Skoda, korzystającego z przywilejów samonośnej, jednobryłowej karoserii miały miejsce już w pierwszej połowie lat 50. XX wieku. Schludny i minimalistyczny projekt przedstawiał niewielki pojazd z silnikiem umieszczonym za tylną osią w odmianach dwu- oraz sześciomiejscowej. Mimo że nie sposób było odmówić mu inspiracji zdobywającym...

  • Śruby zamiast elektrod

    W "Motorze" nr 44 z 30 października 1983 roku - prezentacja nowego Pontiaca Fiero z plastikową karoserią, której wszystkie elementy były przykręcane do gołego nadwozia.

  • To już koniec golfa!

    W historii motoryzacji pełno jest samochodów, które mimo rewolucyjnych rozwiązań technicznych czy olśniewającego piękna karoserii, nie odniosły większego sukcesu. Przykłady można mnożyć.

  • Volkswagen Phaeton

    Volkswagen poinformował, że flagowa limuzyna, która w perspektywie dwóch lat ma pojawić się na rynku oznaczana do tej pory symbolem D1 nazywać się będzie Phaeton. Pojazd ten będzie luksusowym sedanem skierowanym do najbardziej wymagających odbiorców. Jego karoserię wykonano prawie w całości z galwanizowanego metalu. Jedynie dach, bagażnik oraz drzwi będą aluminiowe, w celu obniżenia ciężaru auta. Tutaj zdjęcia flagowca Volkswagena i "szklanej" fabryki, w której będzie wytwarzany.