• Informacje na temat:

    wymiana rozrządu octavia 1.8 tsi

Artykuły na temat: wymiana rozrządu octavia 1.8 tsi
  • Używana Skoda Octavia II (2004-2013)

    Skoda Octavia II to jedna z najlepszych rodzinnych propozycji na rynku wtórnym. Ale uwaga! Zakup tego auta nie gwarantuje bezproblemowej eksploatacji.

  • Przewodnik po silnikach - Volkswagen, cz. I

    ...m.in. wymiana tłoków. Problemów tego typu nie było już w słabszych wersjach 122 i 125 KM, pozbawionych kompresora. Wadliwy rozrząd Wszystkie jednostki 1.4 TSI miały problemy z łańcuchem rozrządu(...) eksploatacyjne zużycie paliwa na poziomie zaledwie 7 l/100 km. Usterki w rozrządzie Silniki 1.2 TSI pierwszej serii, a więc wyposażone jeszcze w łańcuchowy napęd rozrządu (nie dotyczy najnowszej Skody...

  • Używana Skoda Yeti (2009-)

    ...uszkodzenia napinacza łańcucha rozrządu. Dotyczy to wszystkich jednostek benzynowych TSI niezależnie od pojemności‚ ale statystycznie najczęściej przytrafia się w 1.4 i 1.8 TSI. Są osoby‚ którym(...) biksenonowe). Silniki bez zmian. Używana Skoda Yeti: typowe usterki Uszkodzenie napinacza łańcucha rozrządu‚ zgrzyty przy uruchamianiu: dotyczy 1.4 i 1.8 TSI (zdarzały się przypadki uderzenia...

  • Używane Audi A3 Sportback (2004-2013)

    ...zarekomendować wersje z bezpośrednim wtryskiem benzyny, szczególnie 1.8 TFSI oraz 2.0 TFSI. Absolutnie nie nadają się do LPG, nie należą do najoszczędniejszych, ale pod względem kultury pracy i osiągów pasują do tego modelu idealnie. Absolutnie nie należy bać się kosztów serwisowania zawieszenia Audi A3 Sportback. Ma identyczną konstrukcję jak zwykłe A3, VW Golf V, Seat Leon II czy Skoda Octavia II...

  • Używany Volkswagen Passat B6 (2005-2010)

    ...ze swoimi autami poważniejszych problemów mechanicznych. Wśród jednostek benzynowych na minus wyróżnia się silnik 1.8 TFSI o mocy 160 KM, w którym rozciąga się łańcuch rozrządu. Wolnossące silniki FSI(...). Typowym problemem DSG są jednak awarie mechatroniki (mechaniki sterowanej elektronicznie). Skrzynia DSG zazwyczaj zaczyna dawać się kierowcy we znaki przy przebiegu ok. 200 tys. km. Uwaga: wymiana oleju...

  • Dobre i złe wersje

    ...). ↑ 1.8 VVT-i 1.8 VVT-i jest ponadprzeciętnie niezawodny i ma łańcuch rozrządu. Jak większość silników Toyoty - nie przepada za instalacjami LPG. ↓  2.0 D-4, 2.2 D-CAT Nie ryzykuj zakupem awaryjnych(...) naprawy tylnego zawieszenia, co kosztuje ok. 1000 zł. ↑ 1.6 16V Benzynowy silnik 1.6 16V jest wyjątkowo trwały i bezawaryjny. Godne polecenia są także diesle 1.8 TDDi oraz 1.8 TDCi. Narzekanie na...

  • Najmniej awaryjne auta kompaktowe

    ...zakup benzynowego silnika 1.4 TSI - zwłaszcza w najmocniejszych wersjach. Jeśli ktoś przymierza się do zakupu młodego egzemplarza z przebiegiem niższym niż 100 tys. km, może wziąć pod uwagę auto ze skrzynią DSG. Najlepiej wybrać wersję 7-biegową, z zestawem suchych sprzęgieł (DSG 6-biegowa ma zupełnie inną konstrukcję). Trzeba tylko pamiętać, że obowiązkowa w niej wymiana oleju po 100 tys km...

  • Używane Audi A3 II (2003-2012)

    ...l/100 km). Opinią optymalnej (zapewnia przyzwoite osiągi i wciąż niewiele pali), cieszy się silnik 2.0 FSI. Silniki 1.4 TSI, 1.8 TFSI oraz 2.0 TFSI są wyposażone dodatkowo w turbodoładowanie, a zatem(...)Pod szlachetnym nadwoziem Audi A3 II kryją się sprawdzone rozwiązania Golfa V. Tą samą platformę wykorzystuje także Skoda Octavia II, Seat Leon II oraz druga generacja Audi TT. Dzięki unifikacji...

  • Najgorsze i najlepsze silniki

    ...w silnikach benzynowych Uszczelka pod głowicą: nieszczelności powodują mieszanie się oleju i płynu chłodzącego. Układ zmiany faz rozrządu: awaria objawia się falowaniem obrotów biegu jałowego. Pasek rozrządu: w wielu modelach zrywa się przed terminem wymiany ustalonym przez producenta. Napinacz łańcucha rozrządu: kłopot można rozpoznać po terkotaniu po uruchomieniu silnika. Turbo: jest...

  • Używany Seat Leon II (2005-)

    .... awaryjny wariator faz rozrządu. Model 2.0 TFSI to krewniak 2.0 FSI, który otrzymał turbosprężarkę. Silnik 1.8 TSI to dla odmiany zwiastun nowej technologii w grupie VW. Podobnie jak modele 2.0 FSI oraz 2.0 TFSI ma bezpośredni wtrysk paliwa, ale wyposażony jest już w rozrząd łańcuchowy. Długi łańcuch (nowa generacja, tzw. łańcuch zębaty) napędza oba wałki rozrządu. Krótki łańcuch napędza pompę oleju. Na...