• Informacje na temat:

    wielowahaczowe regeneracja

Artykuły na temat: wielowahaczowe regeneracja
  • Co się psuje w używanych Audi?

    ...zawieszenia (w samochodach ze wzdłużnym układem napędowym) Zużycie wielowahaczowego zawieszenia przedniego ze stopów lekkich Audi A4 B5 było pierwszym samochodem niemieckiego koncernu, w którym zastosowano nowatorskie, wielowahaczowe zawieszenie ze stopów lekkich. Gwarantuje doskonałe właściwości jezdne, ale jest kłopotliwe w naprawach. Końcówki wahaczy według producenta nie podlegają regeneracji. Co...

  • Używany Volkswagen Golf GTI - poradnik kupującego

    ...cylinder. Wprawdzie można zamontować do niego LPG i znosi to dość dzielnie, ale ewentualna regeneracja głowicy będzie dwa razy droższa niż w 2.0 8V. Jeśli ktoś nie popsuł silnika tanią instalacją, będzie(...) generację Golfa w stosunku do czwartej. Dotyczy to także odmiany GTI. Zamiast tylnej belki skrętnej zastosowano zawieszenie wielowahaczowe. Pod maskę trafiły całkowicie nowe silniki TFSI...

  • Używany Volkswagen Touareg I (2002-2010)

    ...samochodu dochodzi głośny, huczący hałas. Może to oznaczać zużytą podporę wału napędowego. Niestety - nie jest wymienna. Nowy wał to koszt od 4000 zł, regeneracja (często mało skuteczna) - ok. 1300(...) z manualnymi skrzyniami biegów. Zawieszenie Skomplikowane wielowahaczowe zawieszenie to oczywistość w samochodzie tej klasy. Jednak Touareg I ma coś jeszcze: opcjonalnie montowane zawieszenie...

  • Najbardziej awaryjne zawieszenia

    ...w swoją stronę. Niestety, problemem polskiego rynku jest zamiłowanie klientów do najtańszych zestawów naprawczych do zawieszeń. Mają one żenująco niską trwałość. Opel Wielowahaczowe zawieszenie tylne(...) z przodu zamontowano skomplikowane zawieszenie wielowahaczowe. Użytkownicy donoszą, że wymaga ono ingerencji nawet co 20 tys. km. Można zrzucić winę na fatalne polskie drogi, ale nie zmienia to faktu...

  • Używane: Alfa Romeo 159, Audi A4, Honda Accord

    ...loga - na masce i tylnej klapie. W kwestii zabezpieczenia antykorozyjnego nie można Alfie jednak niczego zarzucić. Na nasze drogi Wszystkie trzy samochody mają wielowahaczowe zawieszenia, które(...) eksploatacyjnymi, takimi jak wymiana sprzęgła z dwumasowym kołem zamachowym (zestaw jest dość tani, kosztuje ok. 2500 zł), wymiana turbosprężarki (ok. 2000 zł), wymiana /regeneracja wtryskiwaczy (ok. 800 zł za...

  • Oto najlepsze samochody do montażu LPG

    ...km Krewniak Golfa V. Oferuje wyższy komfort jazdy niż A3 I, ale ma droższe w serwisowaniu tylne, wielowahaczowe zawieszenie. Przez rok produkowano wyłącznie wersję 3d. Pięciodrzwiowy Sportback...

  • Używany Volkswagen Passat B5 (1996-2005)

    A4 quattro, z międzyosiowym mechanizmem różnicowym Torsen. ZAKUP KONTROLOWANY - sprawdź emisje w TV Zawieszenie Z przodu producent zastosował zawieszenie wielowahaczowe, które jest najsłabszym(...): 1BA). Zbędna komplikacja: wielowahaczowe zawieszenie przednie jest nietrwałe i kłopotliwe w wymianie. Volkswagen Passat B5: warto poszukać Wersji 1.6 lub 2.0 8V pod kątem montażu LPG. Wersji...

  • Najlepsze samochody do LPG

    V. Oferuje wyższy komfort jazdy niż A3 I, ale ma droższe w serwisowaniu tylne, wielowahaczowe zawieszenie. Przez rok produkowano wyłącznie wersję 3d. Pięciodrzwiowy Sportback dołączył do gamy w 2004

  • Król passat B5. Ceny, opisy usterek,  opinie...

    ...stały, identyczny jak w Audi A4 quattro, z międzyosiowym mechanizmem różnicowym Torsen. Zawieszenie Z przodu producent zastosował zawieszenie wielowahaczowe, które jest najsłabszym punktem całej...

  • Używane: Ford C-Max, Seat Altea, Volkswagen Golf Plus

    ...i tylnych nadkoli. Zawieszenie Wszystkie trzy modele mają bardzo podobną konstrukcję podwozia. Z przodu układ McPherson, z tyłu - rozwiązanie wielowahaczowe. Można założyć, że koszty...

Dyskusje na temat: wielowahaczowe regeneracja
  • Passat - lampy

    Po zakupie Passata B5 szybko czeka nas też wymiana lub regeneracja lamp przednich. Te oryginalne wytrzymują max 2 sezony podświetlania zderzaków w upalne dni. Wielowahaczowe zawieszenie przednie - fakt, że w remoncie drogie, ale za to samochód świetnie trzyma się drogi. Przy złapaniu gumy w przednim kole z prędkością 50 km/h nie miałem żadnych problemów z utrzymaniem toru jazdy.