• Informacje na temat:

    testy segmentu c

Artykuły na temat: testy segmentu c
  • Test opon zimowych 2017

    Jakie opony zimowe kupić? Odpowiedź nie jest prosta, dlatego od lat niemiecki automobilklub ADAC co roku przeprowadza testy najpopularniejszych modeli opon w najczęściej kupowanych rozmiarach. Żmudne badanie na zamarzniętym jeziorze sprowadza się do prostej i krótkiej oceny. Jak w szkole. Które opony zdały test na piątkę, a które dostały "lufę"?

  • Hyundai i30 - ambitny gracz w segmencie kompaktów

    ...niekwestionowanego lidera segmentu Volkswagen swojego Golfa promował przez ponad trzy dekady. Hyundai z modelem i30 obecny jest na rynku ledwie od 10 lat. Dzisiaj różnica w cenie bazowych wersji to ledwie...

  • Skandal zabije cały segment? Najuczciwszy największym przegranym!

    Jak donoszą lokalne media, w ostatnim czasie sprzedaż pojazdów segmentu kei-car w zmalała w Kraju Kwitnącej Wiśni aż o 14,3 proc. Największym poszkodowanym wydaje się być Nissan, którego(...), zamiast przeprowadzić - wymagany japońskimi przepisami - test drogowy. Sprzedaż aut segmentu kei-car ze znaczkiem Suzuki zmalała po tych doniesieniach o 15,4 proc.

  • Fiat wraca do segmentu kompaktowych aut

    W 2016 roku na rynek trafi następca Fiata Bravo - donosi magazyn motoryzacyjny Automotive News Europe. Model będzie produkowany w Turcji i oferowany w trzech wersjach nadwoziowych: hatchback, sedan i kombi.

  • Testy Euro NCAP. Niezwykle bezpieczne Volvo XC90

    ...mu 97 punktów procentowych. Wysoko - na 87 proc. - oceniono ochronę pasażerów dorosłych. Zaskakująco dobry wynik - 72 punkty procentowe - biorąc pod uwagę, że mamy do czynienia z pojazdem segmentu...

  • Nowa Mazda CX-5 – świeży powiew w segmencie SUV

    Segment kompaktowych SUV-ów cieszy się na rynku coraz większą popularnością. Odpowiedzią Mazdy na ten trend jest model CX-5, który szybko odniósł sukces i stał się jednym z najpopularniejszych modeli tej znanej marki. Co nowego zaproponowali Japończycy?

  • Volvo V40 Cross Country. Test

    V40 to jeden z modeli, dzięki którym szwedzka marka wróciła do życia. Samochód ten jest dostępny również w "uterenowionej" wersji Cross Country, która cechuje się wyższym zawieszeniem i dodatkami stylistycznymi. Taki właśnie samochód trafił do naszej redakcji na testy.

  • Testy wywrócone do góry kołami

    Ponoć punkt widzenia zależy od miejsca siedzenia. Dotyczy to także motoryzacji. Podczas crash testu można tak ustawić przeszkodę, aby wjeżdżający w nią samochód okazał się niezniszczalny Mercedes klasy C i Audi A4 - sztandarowe marki niemieckiego segmentu premium.

  • Testy nowego silnika z Polski!

    ...ograniczonych przestrzeniach samochodów z segmentu A. Konstrukcja nowego silnika charakteryzuje się dużą elastycznością, co w praktyce oznacza możliwość dokonywania ewentualnych dalszych modyfikacji...

  • Nissan Pulsar. Test

    ...sięgnąć do skarbnicy cytatów z wypowiedzi rodzimych mężów stanu, nie stanowi bynajmniej oczywistej oczywistości nawet w samochodach klasy wyższej niż hatchback segmentu C. Przestrzeń nad głowami pasażerów(...) segmentu. Naszym zdaniem nie ma na to większych szans. Co nie znaczy, że w ogóle nie znajdzie nabywców. W końcu nie brakuje ludzi, którzy szukają takich właśnie aut - bardzo poprawnych, nie wyróżniających...

Zdjęcia na temat: testy segmentu c
Dyskusje na temat: testy segmentu c
  • Re: Nowe testy Euro NCAP. Kto "wtopił" tym razem?

    Kto bmw porównuje z fiatem porównajcie auta z tego samego segmentu

  • Re: Testy Euro NCAP. Nie obyło się bez wpadek

    Fiat 500 to lider sprzedaży segmentu A już od lat. Niestety nie w Polsce, po pomimo, że 500, to jednak mało osiągalny jako nowy z państwowej dotacji 500+. Debilni związkowcy chcieli aby Fiat w Polsce produkował Panda 2, bo sądzili, że bardzo droga 500 nie będzie się sprzedawała. Na całe szczęście dyrektorzy Fiata lepiej wiedzieli od polskich związkowców.

  • Ciekawe testy Auto Świata

    kilka lat temu czytałem test aut z segmentu C napędzanych na 4 koła.Nie pamiętam dokładnie marek ale wiem napewno, że był tam Golf.Początkowo komfort jazy tym autem był porównywany do BMW serii3 , potem (w ocenie końcowej)"jeżdził" jak bmw5.Niegdyś często czytałem to czasopismo , ale gdy porównywano auta o różnych silnikach i wyposażeniu , i jakimś dziwnym trafem te niemieckie były lepiej

  • Re: Re: Re: Re: testy

    To BMW serii 3 (E36) testowane było przez NCAP w 1997 roku, czyli wtedy nie kończyło jeszcze swój żywot, natomiast Fiat Seicento wprowadzony został na rynek w roku 1998, zatem w 2000 roku nie zaczynał swój żywot. Poza tym Fiat Seicento to tani i na dodatek mały samochód segmentu A, więc nie można było spodziewać się po nim super osiągów, w tym także w dziedzinie bezpieczeństwa. Mimo tego wypadł

  • Re: Re: Re: JEDNA ZASADNICZA SPRAWA

    " (zderzenie VW Golfa IV oraz ciągnika siodłowego MAN TG-A z naczepą); - "VAN - pojazd bezpieczny?" (kwestia dotycząca bezpieczeństwa w pojazdach typu Van) - 3 testy zderzeniowe; - "CRASH-testy segmentu A" (3 testy zderzeniowe z udziałem małych samochodów segmentu A). Poza tym są to dość stare "rzeczy", bo już dawno czytałem o nich w prasie motoryzacyjnej.

  • Re: Nowe subaru. 200 KM, ale napęd... na tylne koła!

    Wow, super, to kup se wózek na zakupy produkcji niemieckiej... szkoda tylko że niedawno zrobiono testy w których okazuje się że każdy SUV dosłownie miażdży każdą osobówkę... Powinieneś wiedzieć że inne kryteria ocen mają auta segmentu A, inne mają kompakty, a jeszcze inaczej będzie oceniana limuzyna ala bmw serii 7

  • 9 MIESIĘCY I JEST BOMBA

    Kupiłem MONDEO 2.0 TDCi 130 HP, 6 biegów. 9 miesięcy minęło i nic nie dymi, nie spada, nie zacina - o co chodzi??? Za to ma niezłe odejście, drogi trzyma się lepiej od samochodów ze swojego segmentu i nie tylko (potwierdzają to między innymi testy), a spala przy tym mało więc można pocisnąć więcej. Jakieś pytania???

  • Re: Ford: ten model to prawdziwy bestseller

    Nie zgodzę się... najładniejszym autem segmentu B jest VW Polo. Jest też najbezpieczniejszym z małych aut (testy Euro NCAP) Co do i30 z silnikiem 1,4 109 KM to wystarczy jedna przejażdżka żeby sobie darować, ten silnik ma 109 KM przy 6500 tys obortach, normalnie mamy do dyspozycji ok. 70 KM i tak też to auto jedzie (jak na "ręcznym")

  • Re: Ta alfa już się nie psuje!

    Ja również. Jeżdżę AR159 i uważam, że są na rynku tylko dwa godne samochody segmentu D - moja Alfa i BMW 3. Mowa oczywiście o przyjemności z jazdy i szeroko pojętej trakcji. Potwierdzają to testy torowe, test "łosia" itp. I absolutnie nie kieruję się stereotypem "BMW = wieśniak/kryminalista". Jednocześnie irytuje mnie opinia "Alfa = wisienka na lawecie". Stereotypy są dla ludzi o wątpliwej

  • Re: By jeździć tanio i wygodnie

    Niestety panie JA nie masz racji. Wszystkie testy zderzeniowe to testy tzw indywidualne. Oznacza to, że test jest przerowadzny z jednym samochodem i stałą przeszkodą. Tak więć źrółęm energii(...) zderzenie CLIO (5 gwiazdek) i Audi A8 (tez 5 gwiazdek). CZy powiesz że szanse są jednakowe. Nie są i sam autor artykułu napisał że duży może więcej bo rzeczywiście tak jest. Testy są tylko wskaźnikiem