• Informacje na temat:

    testy segmentu c

Artykuły na temat: testy segmentu c
  • Test opon zimowych 2017

    Jakie opony zimowe kupić? Odpowiedź nie jest prosta, dlatego od lat niemiecki automobilklub ADAC co roku przeprowadza testy najpopularniejszych modeli opon w najczęściej kupowanych rozmiarach. Żmudne badanie na zamarzniętym jeziorze sprowadza się do prostej i krótkiej oceny. Jak w szkole. Które opony zdały test na piątkę, a które dostały "lufę"?

  • Hyundai i30 - ambitny gracz w segmencie kompaktów

    ...niekwestionowanego lidera segmentu Volkswagen swojego Golfa promował przez ponad trzy dekady. Hyundai z modelem i30 obecny jest na rynku ledwie od 10 lat. Dzisiaj różnica w cenie bazowych wersji to ledwie...

  • Peugeot 308 1.2 PureTech – w cieniu króla segmentu

    ...czterocylindrowy 1.4 TSI i opinię króla segmentu. Peugeot przekonuje jednak do siebie designem, bogatą elektroniką i oszczędnym i dynamicznym silnikiem. Jeśli tylko uda się mu zerwać z opinią francuskiego...

  • Skandal zabije cały segment? Najuczciwszy największym przegranym!

    Jak donoszą lokalne media, w ostatnim czasie sprzedaż pojazdów segmentu kei-car w zmalała w Kraju Kwitnącej Wiśni aż o 14,3 proc. Największym poszkodowanym wydaje się być Nissan, którego(...), zamiast przeprowadzić - wymagany japońskimi przepisami - test drogowy. Sprzedaż aut segmentu kei-car ze znaczkiem Suzuki zmalała po tych doniesieniach o 15,4 proc.

  • Fiat wraca do segmentu kompaktowych aut

    W 2016 roku na rynek trafi następca Fiata Bravo - donosi magazyn motoryzacyjny Automotive News Europe. Model będzie produkowany w Turcji i oferowany w trzech wersjach nadwoziowych: hatchback, sedan i kombi.

  • Testy Euro NCAP. Niezwykle bezpieczne Volvo XC90

    ...mu 97 punktów procentowych. Wysoko - na 87 proc. - oceniono ochronę pasażerów dorosłych. Zaskakująco dobry wynik - 72 punkty procentowe - biorąc pod uwagę, że mamy do czynienia z pojazdem segmentu...

  • Nowa Mazda CX-5 – świeży powiew w segmencie SUV

    Segment kompaktowych SUV-ów cieszy się na rynku coraz większą popularnością. Odpowiedzią Mazdy na ten trend jest model CX-5, który szybko odniósł sukces i stał się jednym z najpopularniejszych modeli tej znanej marki. Co nowego zaproponowali Japończycy?

  • Volvo V40 Cross Country. Test

    V40 to jeden z modeli, dzięki którym szwedzka marka wróciła do życia. Samochód ten jest dostępny również w "uterenowionej" wersji Cross Country, która cechuje się wyższym zawieszeniem i dodatkami stylistycznymi. Taki właśnie samochód trafił do naszej redakcji na testy.

  • Testy wywrócone do góry kołami

    Ponoć punkt widzenia zależy od miejsca siedzenia. Dotyczy to także motoryzacji. Podczas crash testu można tak ustawić przeszkodę, aby wjeżdżający w nią samochód okazał się niezniszczalny Mercedes klasy C i Audi A4 - sztandarowe marki niemieckiego segmentu premium.

  • Testy nowego silnika z Polski!

    ...ograniczonych przestrzeniach samochodów z segmentu A. Konstrukcja nowego silnika charakteryzuje się dużą elastycznością, co w praktyce oznacza możliwość dokonywania ewentualnych dalszych modyfikacji...

Zdjęcia na temat: testy segmentu c
Dyskusje na temat: testy segmentu c
  • Re: Nowe testy Euro NCAP. Kto "wtopił" tym razem?

    Kto bmw porównuje z fiatem porównajcie auta z tego samego segmentu

  • Re: Testy Euro NCAP. Nie obyło się bez wpadek

    Fiat 500 to lider sprzedaży segmentu A już od lat. Niestety nie w Polsce, po pomimo, że 500, to jednak mało osiągalny jako nowy z państwowej dotacji 500+. Debilni związkowcy chcieli aby Fiat w Polsce produkował Panda 2, bo sądzili, że bardzo droga 500 nie będzie się sprzedawała. Na całe szczęście dyrektorzy Fiata lepiej wiedzieli od polskich związkowców.

  • Re: Toyota Yaris po gruntownym liftingu

    mało szlachetne..." Akurat nowy Yaris nie odbiega pod tym względem od VW, Opla czy Seata segmentu B. Poważne testy powinno się przeprowadzać dla wszystkich modeli aut wg tych samych kryteriów, bo

  • Ciekawe testy Auto Świata

    kilka lat temu czytałem test aut z segmentu C napędzanych na 4 koła.Nie pamiętam dokładnie marek ale wiem napewno, że był tam Golf.Początkowo komfort jazy tym autem był porównywany do BMW serii3 , potem (w ocenie końcowej)"jeżdził" jak bmw5.Niegdyś często czytałem to czasopismo , ale gdy porównywano auta o różnych silnikach i wyposażeniu , i jakimś dziwnym trafem te niemieckie były lepiej

  • Re: Re: Re: Re: testy

    To BMW serii 3 (E36) testowane było przez NCAP w 1997 roku, czyli wtedy nie kończyło jeszcze swój żywot, natomiast Fiat Seicento wprowadzony został na rynek w roku 1998, zatem w 2000 roku nie zaczynał swój żywot. Poza tym Fiat Seicento to tani i na dodatek mały samochód segmentu A, więc nie można było spodziewać się po nim super osiągów, w tym także w dziedzinie bezpieczeństwa. Mimo tego wypadł

  • Re: Re: Re: JEDNA ZASADNICZA SPRAWA

    " (zderzenie VW Golfa IV oraz ciągnika siodłowego MAN TG-A z naczepą); - "VAN - pojazd bezpieczny?" (kwestia dotycząca bezpieczeństwa w pojazdach typu Van) - 3 testy zderzeniowe; - "CRASH-testy segmentu A" (3 testy zderzeniowe z udziałem małych samochodów segmentu A). Poza tym są to dość stare "rzeczy", bo już dawno czytałem o nich w prasie motoryzacyjnej.

  • Re: Nowe subaru. 200 KM, ale napęd... na tylne koła!

    Wow, super, to kup se wózek na zakupy produkcji niemieckiej... szkoda tylko że niedawno zrobiono testy w których okazuje się że każdy SUV dosłownie miażdży każdą osobówkę... Powinieneś wiedzieć że inne kryteria ocen mają auta segmentu A, inne mają kompakty, a jeszcze inaczej będzie oceniana limuzyna ala bmw serii 7

  • 9 MIESIĘCY I JEST BOMBA

    Kupiłem MONDEO 2.0 TDCi 130 HP, 6 biegów. 9 miesięcy minęło i nic nie dymi, nie spada, nie zacina - o co chodzi??? Za to ma niezłe odejście, drogi trzyma się lepiej od samochodów ze swojego segmentu i nie tylko (potwierdzają to między innymi testy), a spala przy tym mało więc można pocisnąć więcej. Jakieś pytania???

  • Re: Ford: ten model to prawdziwy bestseller

    Nie zgodzę się... najładniejszym autem segmentu B jest VW Polo. Jest też najbezpieczniejszym z małych aut (testy Euro NCAP) Co do i30 z silnikiem 1,4 109 KM to wystarczy jedna przejażdżka żeby sobie darować, ten silnik ma 109 KM przy 6500 tys obortach, normalnie mamy do dyspozycji ok. 70 KM i tak też to auto jedzie (jak na "ręcznym")

  • Re: Ta alfa już się nie psuje!

    Ja również. Jeżdżę AR159 i uważam, że są na rynku tylko dwa godne samochody segmentu D - moja Alfa i BMW 3. Mowa oczywiście o przyjemności z jazdy i szeroko pojętej trakcji. Potwierdzają to testy torowe, test "łosia" itp. I absolutnie nie kieruję się stereotypem "BMW = wieśniak/kryminalista". Jednocześnie irytuje mnie opinia "Alfa = wisienka na lawecie". Stereotypy są dla ludzi o wątpliwej