• Informacje na temat:

    2.0 fsi 150 wady

Artykuły na temat: 2.0 fsi 150 wady
  • Audi A6 C6. Rocznik 2004-2011

    .... Takie oferty są bardzo drogie i raczej nie da się na nich zarobić. "Omijam samochody z silnikiem 2.0 TDI ze względu na ich awaryjność. Klienci wolą wersje 2.7 i 3.0. Rodzaj nadwozia nie ma(...) wersja to 2.0 TDI z pompowtryskiwaczami: wielokrotnie opisywaliśmy już usterki tego silnika włącznie z wycieraniem się napędu pompy oleju i pękaniem głowicy. Od 2007 r. stosowano wersję common rail...

  • Używany Volkswagen Passat B6 (2005-2010)

    ...dla producenta jest ujawnienie się wady technologicznej akurat w wersji, która była skazana na sukces komercyjny. Mowa o silniku 2.0 TDI PD o mocy 140 KM. Większość nabywców wybierała właśnie tę(...): średnie Koszt wymiany: od 3000 zł Typowe usterki silnika 2.0 TDI PD Nagary w silnikach benzynowych FSI Ryzyko awarii: średnie Koszt naprawy: od 300 zł Volkswagen Passat B6: plusy...

  • Używana Skoda Octavia II (2004-2013)

    .... Z pewnym dystansem należy podchodzić do silników 1.8 TFSI oraz 2.0 FSI i 2.0 TFSI. Wszystkie mają bezpośredni wtrysk paliwa, co podnosi koszty serwisowania i jest dużą przeszkodą w montażu instalacji(...) wyeliminował praktycznie wszystkie wady, zastępując pompowtryskiwacze układem common rail (dane techniczne silników 2.0 TDI nie zmieniły się). Skoda Octavia II (2004-2013) - podsumowanie NADWOZIE...

  • Używane Audi A6 - poradnik kupującego

    ...z napędem 4x4, jest skazany na silnik 2.5 TDI V6. Z daleka trzeba omijać jego wariant 150-konny, natomiast można zaryzykować zakup wersji 163 lub 179 KM, pod warunkiem że ma oznaczenie BAU lub BCZ(...) na Audi, które pokonało grubo ponad 300 tys. km? Audi A6 C5: polecany silnik 1.8 T: pojemność: 1781 cm3, moc: 150 KM, maksymalny moment obrotowy: 210 Nm, prędkość maksymalna: 217 km...

  • Używane Audi A6 C6 (2004-2011)

    .... Takie oferty są bardzo drogie i raczej nie da się na nich zarobić. "Omijam samochody z silnikiem 2.0 TDI ze względu na ich awaryjność. Klienci wolą wersje 2.7 i 3.0. Rodzaj nadwozia nie ma(...) wersja to 2.0 TDI z pompowtryskiwaczami: wielokrotnie opisywaliśmy już usterki tego silnika włącznie z wycieraniem się napędu pompy oleju i pękaniem głowicy. Od 2007 r. stosowano wersję common rail...

  • Używany Seat Leon II (2005-)

    ...- przystępne. Kolejne pod względem mocy silniki benzynowe to już jednostki z bezpośrednim wtryskiem. Najbardziej popularną z nich jest wolnossąca dwulitrówka 2.0 FSI 150 KM (FSI: Fuel Straight(...). awaryjny wariator faz rozrządu. Model 2.0 TFSI to krewniak 2.0 FSI, który otrzymał turbosprężarkę. Silnik 1.8 TSI to dla odmiany zwiastun nowej technologii w grupie VW. Podobnie jak modele 2.0 FSI oraz 2.0

  • Przewodnik po silnikach - Volkswagen, cz. I

    ...czy rodzaj wtryskiwaczy (w dieslach). Wymieniliśmy również najpopularniejsze usterki i wady konstrukcyjne - ogromna popularność rynkowa aut z grupy VW ułatwia ich precyzyjne namierzenie. W naszym(...), a nawet pojawiła się (dość nieudana) odmiana 1.4 FSI z wtryskiem bezpośrednim i łańcuchem rozrządu. Wszystkie pozostałe silniki mają rozrząd napędzany standardowym paskiem zębatym. Ze względu na swoją...

  • Instalacja LPG - w których autach warto ją montować?

    ...1,6 FSI (115 KM). Ten wyposażony jest w bezpośredni wtrysk paliwa, co sprawia, że montaż instalacji gazowej przestaje być opłacalny! W LPG śmiało inwestować można za to w przypadku mniejszych jednostek(...) się chociażby ośmiozaworowe jednostki o pojemności 1,2 l i 1,4. Zaskakująco dobrze radzi sobie również nowszy, turbodoładowany silnik 1,4 l T-jet (120 KM i 150 KM). Ten może się już pochwalić...

  • Dobre i złe wersje

    ...1.4 TSI - w ostateczności lepiej już kupić 2.0 FSI. Toyota Avensis II (2002-2008) Druga generacja Avensisa jeśli jest w dobrym stanie sprzedaje się niemal od ręki. Ale uwaga - to już nie ta jakość(...), sprawdzone silniki 1.6 8V oraz 1.9 TDI. Niezły jest także nowoczesny 2.0 FSI, ale ma bezpośredni wtrysk benzyny i raczej nie nadaje się do LPG. Polecamy 2.0 TDI CR. ↓ 2.0 TDI PD Lista usterek silnika 2.0